وکیل شیراز


محمد هادی معماری

وکیل پایه یک دادگستری در شیراز

دکتری حقوق

دانش آموخته دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران

  • سه سال سابقه وکالت در شهر تهران
  • متخصص در تنظیم قراردادها و دعاوی مربوط به تعهدات
  • عضو داوران شناسه دار قوه قضائیه
  • عضو فعال بنیاد آیین دادرسی مدنی ایران
  • عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره سه موسسه و شرکت تجاری فعال در شهر شیراز
  • محقق و مولف حقوقی
  • موسس و مدیر عامل موسسه حقوقی آقای وکیل
  • رتبه یک آزمون داوری قوه قضائیه استان فارس
  • رتبه ۵ آزمون دکتری حقوق خصوصی
  • رتبه ۲۰ کانون وکلای تهران
  • رتبه ۱۰ ارشد دانشگاه تهران
تماس:
شیراز، چهارراه پارامونت، مجتمع تجاری اداری خلیج فارس، واحد۵ اداری
۳۲۳۰۲۶۲۹
۳۲۳۵۰۹۹۷
۰۹۱۲۰۱۸۱۶۷۸
 

مشاوره حقوقی آنلاین ۲۴ ساعته


جواب به سوالات حقوقی در واتس آپ آقای وکیل:

۰۹۱۲۰۱۸۱۶۷۸

لطفاً سوال خود را با رعایت مقررات ذیل ارسال کنید:

۲. لطفاً سوال را واضح و کوتاه بیان کنید.

۳. لطفاً همه سوالات را اول بپرسید و بعد از دریافت پاسخ، سوال جدید مطرح نکنید.

۴. لطفاً از سر کنجکاوی سوال نپرسید خدمات ما برای حل مشکلات پرونده های قضایی است نه برای سرگرمی.

۵. لطفا در صورتی که در استان فارس و شهر شیراز پرونده دارید، مسئله را مطرح کنید و در موارد دیگر با وکلای شهر خودتان مشورت کنید.

متشکرم


ثبت دادخواست و شکایات در دادگاه‌های شیراز

چند ماهی است که بدلیل شیوع بیماری کرونا بجز دعاوی دارای مهلت و ضروری دادخواست یا شکایت جدید ثبت و ارجاع نشده است. طبق اخبار واصله این رویه تا ابتدای تیر ماه ادامه پیدا میکند.


روش های جذب موکل1

 

 

یکی از مهم‌ترین وظایف وکیل دادگستری، جذب موکل و کمک به او هست. لذا رعایت نکات زیر در برخورد با موکل توصیه می‌شود:

۱.رویکردی مناسب داشته باشید:

هر موکل منحصر به فرد و نیازمند روشی خاص جهت برقراری ارتباط است. هیچ دلیلی ندارد تصور کنید می توانید با تمامی موکلین به یک شیوه ارتباط برقرار نمایید. خود را در موقعیت موکل قرار دهید. بیان تجربه ای مشترک می تواند در این زمینه کارساز باشد.

۲سرعت و مسیردهی:

این شیوه تکنیکی بسیار مناسب برای موقعیت هایی است که موکل بیش از حد هیجان زده شده است. در این شرایط الگوی کلمات و لحن کلام شما می باید تلفیقی از شرایط اضطراری، اعتماد به نفس و نگرانی در رابطه با موقعیت به وجود آمده باشد که در نهایت منجر به قوت قلب موکل شود. حال رفته رفته آهنگ کلام و لحن خود را آهسته نمایید و خواهید دید که موکل از شما تبعیت کرده و آرامتر خواهد شد.

۳اجازه دهید تا موکل خود را تخلیه کند:

در مواجه با موکلین عصبانی اجازه دهید فریاد بکشند و به یاد داشته باشید که صحبت هایشان را قطع نکنید. در خلال فریادهایشان فکر خود را متمرکز نحوه رفع مشکل نمایید.

۴.تکرار کنید:

جملات و جزییات مهم صحبت های موکل خود را تکرار نمایید. با این عبارت آغاز کنید: ” بسیار خب، فرمودید که …” این شیوه موجب می شود موکل از توجه شما اطمینان حاصل نماید.

۵لحن:

تناژ صدای خود را تغییر دهید و از لحن یکنواخت در هنگام گفتگو بپرهیزید.

۶.مشکلات موکل را مشکلات خود بدانید:

خود را در موقعیت موکل قرار دهید و به ویژه در شرایطی که با شکایت مواجه می شوید، اجازه دهید موکل رابطه ای دو طرفه را حس کند. این موجب می شود موکل در موارد بعدی به شما مراجعه نماید.

۷.موارد را ازدید موکل بررسی کنید:

برای ایجاد همدلی بیشتر با موکل او را دوست نزدیک و یا یکی از اعضای خانواده تان تصور کنید. حال نسبت به حل مشکلاتش اقدام نمایید.

 

مشاوره تلفنی با آقای وکیل شنبه تا سه شنبه 9 الی 13 و 17 الی 20

در صورت تمایل پس از انجام مشاوره هزینه آن را پرداخت نمایید: 09120181678

#لاکچری #آقای_وکیل #روش_جذب_موکل #موکل #لاکچری_وکیل #کیفیت_عالی #پوریامظفری #پوریا_مظفری


نکاتی در مورد شراکت


در غالب موارد، افراد برای شروع یک فعالیت اقتصادی، به صورت گروهی یا به اصطلاح شراکتی اقدام به همکاری میکنند. خیلی از افراد توافقنامه‌ای در قالب شرکت‌نامه، تفاهم‌نامه وغیره تنظیم می‌کنند و بسیاری از افراد هم اقدام به ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها می‌‌نمایند، عده محدودی هم به صورت شفاهی یا به اصطلاح رفاقتی اقدام به مشارکت می‌کنند. اما هرکدام از موارد فوق دارای ایرادات اساسی بوده و نهایتاً منجر به اختلاف بین شرکا و پایمال شدن حقوق آنان می‌شود. راه حل چیست؟

اول از همه باید مشخص کنید که موضوع شراکت شما چیست؟ در واقع بسته به اینکه موضوع شراکت تجاری هست یا غیرتجاری راه‌کارهای متفاوتی وجود دارد. به این نکته توجه داشته باشید که قصد انتفاع یا سود آور بودن شرکت دلیلی بر تجاری بودن آن نیست بلکه خود موضوع شرکت باید تجاری محسوب شود تا شرکت شما یک شرکت تجاری باشد و از قوانین مربوط به شراکت مدنی تبعیت نکند.

به عنوان مثال اگر شراکت شما در ارتباط با خرید و فروش کالا و اموال منقول است شرکت شما یک شرکت تجاری هست، حتی اگر اساسنامه نداشته باشید و در اداره ثبت شرکت‌ها نیز به ثبت نرسیده باشید. در این حالت قانون‌گذار شرکت شما را به عنوان یک شرکت تضامنی تلقی کرده و باید بدانید که قوانین سخت و مسئولیت سنگین و نامحدودی در انتظار شما خواهد بود. از طرفی دیگر اگر به عنوان مثال اقدام به ثبت شرکتی با مسئولیت محدود کرده باشید، علی‌رغم اینکه مسئولیت شما محدود به آورده خودتان در شرکت می‌باشد، لیکن بدلیل اینکه معمولاً شرکا برای فرار از پرداخت مالیات، میزان واقعی دارایی شرکت را ثبت و اعلام نمی‌کنند؛ در صورتی که نسبت به سهم خود با شرکا به اختلافی برخورد کنید، در مرحله اثبات با مشکلات جدی مواجه خواهید شد و ممکن هست هیچگاه نتوانید سهم اصلی خود از دارایی شرکت را دریافت کنید. لیکن در موضوعات غیرتجاری مثل فعالیت‌های آموزشی، هنری درمانی و... شما می‌توانید هر توافقی که مخالف صریح قانون نیست را، بین خودتان تنظیم و برای محکم‌کاری آن سند را در دفتر اسناد رسمی ثبت نمایید یا اینکه اقدام به ثبت موسسه غیرتجاری نمایید.

نکته دیگر اینکه اگر هم‌اکنون در یک شرکت تجاری ثبت شده به سبکی که مرسوم هست(یعنی با حداقل سرمایه) مشارکت دارید، از همین امروز کلیه توافقات مبنی بر نحوه اداره شرکت، تقسیم سود و زیان و تکلیف تقسیم اموال در صورت انحلال شرکت را بین خود مشخص و آن را مکتوب نمایید، هرچند که این توافقات نسبت به اشخاص ثالث فاقد اثر هست لیکن در روابط بین شرکا الزام آور می‌باشد.

مشاوره تلفنی با آقای وکیل شنبه تا سه شنبه 9 الی 13 و 17 الی 20

در صورت تمایل پس از انجام مشاوره هزینه آن را پرداخت نمایید: 32302629 - 32350997

09120181678

 

#شراکت #آقای_وکیل#انتظامی


مرکز تخصصی پیگیری پرونده های حقوقی - کیفری - داوری و تنظیم انواع قراردادهای تجاری و مدنی - تنظیم لایحه دفاعیه - وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در شیراز تلفن: 32302629 فکس:32350997 دفتر مرکزی: چهارراه پارامونت(۱۵خرداد)، مجتمع تجاری اداری خلیج فارس، طبقه اول اداری، واحد ۵ - دفتر وکالت محمدهادی معماری محمدهادی معماری: ۰۹۱۲۰۱۸۱۶۷۸
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آقای وکیل شیراز است. || طراح قالب avazak.ir